Şehrimizi Güzelleştiriyoruz 17 Mart 2020, 20:27 4152 Yazdır 12345 Belediyemiz Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, Çevre yolunda palmiye ağacı dikimi gerçekleştiriyor. İlçenin dört bir yanını yeşillendirecek ve şehrimize renk katacak yeşillendirme çalışmalarımız aralıksız devam ediyor.